>

Det borde finnas en känsla som heter fredag

Fredag! Slutade lektionerna 11.40 idag, och sen lunch och så bar det av hemåt. Skönt! Dagen har varit bra, förutom en skitseg mattelektion av vilken jag förstod ungefär en tiondel av. När den var slut frågade min lärare om jag hade några frågor, och jag svarade att jag hade sisådär tusen. Sen sa han att det är ok om vi inte förstod allt, för det han hade gått igenom hela lektionen var inte viktigt. Bara hjärngympa! Gaah! Det är ju nästan så drygt så det blir kul.

Idag kom min bror hem och så är morfar på besök. :) Annars blir det att ta det lugnt och ladda inför morgondagen. Konsert med orkestern och så kommer mina "gamla" (gamla=inte de nya i klassen) hem till mig imorgon kväll! :D <3

Pussssss

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: