>

Good night

Cameroid är ett bra tidsfördriv.. :) Fast jag har bättre saker att lägga tid på, som att titta på 2 1/2 men eller SATC...


Jag fick lite lust att rita när jag tog den här bilden. Hm... Har ritat ett par bilder den senaste veckan faktiskt, men det är så svårt att få upp bra bilder! Inte ens systemkameran gör dem rättvisa tycker jag. :/ Jaja, nåt måste jag ju lägga upp nån gång.

Nu blir det lite mys och sen sova. Imorgon ska vi åka långfärdsskridskor på gympan! :) Har längtat efter att åka skridskor men imorgon blir det inte mina kära hockeyrör inte... Har aldrig nånsin åkt långfärds så vi får se hur det går haha :)

Pussssss

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: becka

Fin blogg! :)

2012-01-11 @ 21:50:32
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: