>

Jag lever! Och är jäkligt glad till på köpet!

OJOJOJOJOJOJ! Dålig blogguppdatering! Fast det är ju inte så att det sitter tusentals människor och blir besvikna direkt haha ;)

Livet leker lite lagomt så där! :)

Nu blir det film och mat, och imorgon ska jag till en vän som bor nära och äta pannkaksfrukost! Så awesome idé från hennes sida. Jag har verkligen underbara vänner, vet inte hur jag lyckades få så många fina! <3
På kvällen är det bowliiing med tjejgänget + en kompis pojkvän (som vissa av oss aldrig träffat, stackarn kanske är nervös med en massa tjejer som glor på honom haha). Blir iaf superskojs! :)

Något som svider lite är att jag ska fixa lite skolarbete, men har planerat dagarna och på fredag fixar jag undan det så har jag helgen ren! :)

Blöt puss och stor kram ^^


halsduk från only
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Tack :)

i Falun!

2012-01-08 @ 20:50:08
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: